Τα παρακάτω γεγονότα παρουσιάζονται στον ηλεκτρονικό μας χώρο προς ενημέρωση των πελατών-συνεργατών μας και όχι μόνο. Έλαβαν χώρα κατά το προ-HORECA διάστημα και τα αφήνουμε στην προσωπική κρίση και εκτίμηση του κάθε αναγνώστη.

Την ημέρα και ώρα που βλέπετε λάβαμε το παρακάτω ηλ. μήνυμα :

 

From: Papadimitriou Alexandra <Αυτή η διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου προστατεύεται από τους αυτοματισμούς αποστολέων ανεπιθύμητων μηνυμάτων. Χρειάζεται να ενεργοποιήσετε τη JavaScript για να μπορέσετε να τη δείτε.>

Date: 18 Δεκεμβρίου 2014 5:11:22 μ.μ. GMT+0200

To: Αυτή η διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου προστατεύεται από τους αυτοματισμούς αποστολέων ανεπιθύμητων μηνυμάτων. Χρειάζεται να ενεργοποιήσετε τη JavaScript για να μπορέσετε να τη δείτε.

Subject: Ρεπορτάζ ESPRESSO BARS @ περιοδικό Snack&Coffee 58 (τεύχος HORECA 2015)

Αγαπητέ κ. Δημογιάννη,

Το εκθεσιακό τεύχος του περιοδικού SNACK & COFFEE θα φιλοξενήσει μία μεγάλη δημοσιογραφική έρευνα για τη δυναμική που έχουν τα ESRPESSO BARS στην αγορά της καφεστίασης. Η συνδρομή σας στη συγκεκριμένη έρευνα είναι σημαντική, καθώς θα μας επιτρέψει να περιγράψουμε με ακρίβεια στο αναγνωστικό κοινό τόσο την υφιστάμενη κατάσταση της αγοράς όσο και τις μελλοντικές προοπτικές ανάπτυξης.Για το λόγο αυτό, θα θέλαμε να μας απαντήσετε (γραπτώς, στη διεύθυνση Αυτή η διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου προστατεύεται από τους αυτοματισμούς αποστολέων ανεπιθύμητων μηνυμάτων. Χρειάζεται να ενεργοποιήσετε τη JavaScript για να μπορέσετε να τη δείτε." target="_blank">Αυτή η διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου προστατεύεται από τους αυτοματισμούς αποστολέων ανεπιθύμητων μηνυμάτων. Χρειάζεται να ενεργοποιήσετε τη JavaScript για να μπορέσετε να τη δείτε. ή τηλεφωνικώς, στο 210.52.42.100 εσωτ. 125) έως την Τρίτη, 23 Δεκεμβρίου στο εξής ερώτημα:

• Μπορούν τα espresso bars να εκπαιδεύσουν τον μέσο καταναλωτή ώστε να γίνει ακόμη πιο απαιτητικός στις επιλογές του ως προς τον καφέ (αναβαθμίζοντας έτσι συνολικά το επίπεδο της αγοράς);

Επιπλέον, θα θέλαμε να μας προτείνετε ένα-δύο espresso bars (στην Αθήνα, τη Θεσσαλονίκη ή την περιφέρεια) τα οποία προμηθεύετε με καφέ, προκειμένου να τα παρουσιάσουμε συνοπτικά στο περιοδικό, μαζί με την άποψη των ιδιοκτητών τους για το συγκεκριμένο θέμα. Για να μιλήσουμε άμεσα μαζί τους, χρειαζόμαστε τον αριθμό του κινητού τηλεφώνου τους.Το εκθεσιακό τεύχος του SNACK & COFFE θα ταχυδρομηθεί στα μέσα Ιανουαρίου σε 7.500 αποδέκτες, ενώ επιπλέον θα διανεμηθεί στους επισκέπτες της 15ης HORECA 2015 (6-9 Φεβρουαρίου).Αναμένω τις απαντήσεις σας το ταχύτερο δυνατόν.

Με εκτίμηση,

Αλεξάνδρα Παπαδημητρίου

Αρχισυντάκτρια

E: Αυτή η διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου προστατεύεται από τους αυτοματισμούς αποστολέων ανεπιθύμητων μηνυμάτων. Χρειάζεται να ενεργοποιήσετε τη JavaScript για να μπορέσετε να τη δείτε." target="_blank">Αυτή η διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου προστατεύεται από τους αυτοματισμούς αποστολέων ανεπιθύμητων μηνυμάτων. Χρειάζεται να ενεργοποιήσετε τη JavaScript για να μπορέσετε να τη δείτε.

 

 

Η απάντησή μας εστάλει στην αρχισυντάκτρια και μερικές μέρες αργότερα λάβαμε ενημέρωση για να επιβεβαιώσουμε το παρακάτω -υποτίθεται δικό μας- άρθρο :

 

 

fyi: Ρεπορτάζ ESPRESSO BARS @ περιοδικό Snack&Coffee 58 (τεύχος HORECA 2015)

  • 2015 Jan 19
  • Papadimitriou Alexandra

Καλημέρα και καλή εβδομάδα. 

Σας στέλνω το ρεπορτάζ για τα Espresso Bars το οποίο περιλαμβάνεται στο εκθεσιακό τεύχος του περιοδικού Snack&Coffee. 

Θα ήθελα να σας ευχαριστήσω για την ανταπόκρισή σας. 

Για οποιαδήποτε διευκρίνιση, παραμένω στη διάθεσή σας, μέχρι και σέμρα στις 17:00. 

ΜΦΧ

Αλεξάνδρα Παπαδημητρίου

ΑρχισυντάκτριαE: Αυτή η διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου προστατεύεται από τους αυτοματισμούς αποστολέων ανεπιθύμητων μηνυμάτων. Χρειάζεται να ενεργοποιήσετε τη JavaScript για να μπορέσετε να τη δείτε.

Απόλυτος κριτής ο πελάτης!

«Μέχρι τη δεκαετία του ‘90 κι έπειτα από σκληρό αγώνα των πρώτων εισαγωγέων espresso στην Ελλάδα, εκτοπίστηκε κατά μεγάλο ποσοστό από τα cafe bar ο στιγμιαίος καφές, ο οποίος μέχρι τότε δεν είχε ανταγωνισμό», θυμίζει ο Νέστωρ Δημογιάννης, δημιουργός της εταιρείας MRS ROSE CAFE. «Ως το 2008,ο ανταγωνισμός ανάμεσα στους ιδιοκτήτες των cafe είχε να κάνει με την ποιότητα του espresso που προσέφεραν στους πελάτες τους, αφήνοντας σε δεύτερη μοίρα την τιμή του προϊόντος. Πρωταρχικός σκοπός ήταν να προσφέρουν στον καταναλωτή το καλύτερο δυνατόν αποτέλεσμα! Παρότι η τεχνογνωσία γύρω από την παρασκευή των ροφημάτων υστερούσε ως προς τα σημερινά επίπεδα, η καλή διάθεση και η προσπάθεια των baristi, των επιχειρηματιών της καφεστίασης και των εισαγωγικών εταιρειών, επέτρεψε στην αγορά να αναπτυχθεί με ταχύτατους ρυθμούς, αναβαθμίζοντας μάλιστα διαρκώς την ποιότητα της πρώτης ύλης. Σήμερα, δυστυχώς, υπάρχουν επιχειρήσεις που δεν δείχνουν την ίδια προσήλωση στην ποιότητα. Εκμεταλλευόμενες το μεγάλο περιθώριο μεταξύ ακριβού ποιοτικού και φθηνού-κακής ποιότητας ωμού καφέ, πείθουν αδαείς πελάτες για το δήθεν υψηλό επίπεδο των προϊόντων τους. Για να αντιμετωπιστούν αυτά τα νέα δεδομένα, πρέπει να βοηθήσουμε τον καταναλωτή να αποκτήσει ποιοτικό κριτήριο και να γίνει τιμητής των πάντων. Πρέπει, λοιπόν, να επιστρέψουμε στις βασικές παρασκευές, ξεκινώντας από έναν απλό espresso, άψογα παρασκευασμένος σε όλα του τα στάδια. Εάν ο μέσος καταναλωτής μάθει πώς ακριβώς πρέπει να είναι ένας τέλειος espresso, θα αναλάβει ο ίδιος να προστατεύσει με θέρμη τις ποιοτικές επιλογές του».

 

 

Η απάντησή μας ήταν άμεση :

 

Re: fyi: Ρεπορτάζ ESPRESSO BARS @ περιοδικό Snack&Coffee 58 (τεύχος HORECA 2015)

2015 Jan 19

To Papadimitriou Alexandra

KαΠαπαδημητρίου,

σας στέλνω και γραπτώς την επιθυμία μου να δημοσιεύσετε την άποψη της εταιρείας μας για το θέμα που παρουσιάζετε στο

επόμενο τεύχος του περιοδικού Snack&Coffee, όπως σας την στείλαμε σε προηγούμενο mail.

Αν θεωρήσετε ότι το συγκεκριμένο κείμενο δεν μπορεί να δημοσιευθεί ως έχει για οποιονδήποτε λόγο, παρακαλώ να μην δημοσιευθεί τροποποιημένο.

Με εκτίμηση

Ν.Δημογιάννης

 

 

Όπως καταλαβαίνετε το άρθρο δεν δημοσιεύθηκε ποτέ. Αλλά αυτή είναι η πραγματικότητα. Η ωμή αλήθεια δεν αρέσει πάντα και ειδικά όταν τα οικονομικά συμφέροντα είναι τεράστια και η υποχρέωση στην διαφύλαξη συμφερόντων των "δικών μας" ανθρώπων αναγκαία.

Μέχρι την δεκαετία του '90 και ύστερα από σκληρό "αγώνα" των πρώτων εισαγωγέων εσπρέσσο στην Ελληνική αγορά, στους οποίους όλοι οι "επόμενοι" χρωστάνε την επαγγελματική τους ύπαρξη, εκτοπίστηκε κατά μεγάλο ποσοστό από τον χώρο των καφέ μπαρ ο στιγμιαίος καφές, που βασίλευε χωρίς ανταγωνισμό-αντιπρόταση έως τότε.

Έως το 2008 περίπου, ο ανταγωνισμός ανάμεσα στους ιδιοκτήτες των καφέ μπαρ βρισκόταν στην κατεύθυνση, της όσο το δυνατόν καλύτερης και ποιοτικότερης επιλογής εσπρέσσο, αφήνοντας σε δεύτερη μοίρα την τιμή του προϊόντος. Πρωταρχικός σκοπός ήταν να προσφέρουν στον καταναλωτή το καλύτερο δυνατόν. Βέβαια η τεχνογνωσία σε όλη την διαδικασία παραγωγής του ροφήματος, υστερούσε σε όλα τα επίπεδα σε σχέση με σήμερα, αλλά η καλή διάθεση και η μεγάλη προσπάθεια των ιδιοκτητών, των barista και των εταιρειών, να προσφέρουν κάτι ποιοτικό στους πελάτες τους δεν μπορεί να αμφισβητηθεί.

Δεν μπορούμε κατά την γνώμη μας να πούμε το ίδιο σήμερα, 25 χρόνια μετά από την δημιουργία των πρώτων espresso bars στην Αθήνα. Το επαγγελματικό επίπεδο του μέσου baristaείναι σίγουρα βελτιωμένο, αλλά οι προθέσεις ,οι επιλογές και η φιλοσοφία ιδιοκτητών και εταιρειών αμφισβητούνται έντονα.

Βρίσκοντας πρόσφορο έδαφος λόγω της ταχείας και μεγάλης ανάπτυξης του χώρου της καφεστίασης και εκμεταλλευόμενοι το μεγάλο gap, μεταξύ ακριβού-ποιοτικού ωμού καφέ και φθηνού-κακής ποιότητας αντίστοιχου ωμού καφέ, εμφανίστηκαν εισαγωγικές επιχειρήσεις με espresso ή private labels και εγχώριοι roasters με "μακρά" εμπειρία και "τεχνογνωσία" που φθάνει τα 5-6 χρόνια (!!!) και πείθουν αδαής πελάτες για το υψηλό επίπεδο των προϊόντων και των γνώσεών τους, θεωρώντας ακόμη και τον αείμνηστο Ernesto Illy, πολύ μικρό μπροστά τους.

Πώς μπορεί να αντιμετωπιστεί αυτή η καινούργια κατάσταση ?

Σίγουρα ο καταναλωτής έχει την δύναμη στα χέρια του, αλλά η βοήθεια από τον χώρο μας είναι απαραίτητη. Βρισκόμαστε κατά την γνώμη μας στο τέλος της δεύτερης "φάσης", δηλαδή από την εποχή του φραπέ περάσαμε στην εποχή του φρέντο και τώρα πρέπει να γίνει το επόμενο βήμα. Αυτό δεν είναι άλλο από τον απλό ή διπλό espresso, τέλεια παρασκευασμένο σε όλα του τα στάδια. Από την γεωγραφική προέλευση, την καλλιέργεια, την συγκομιδή, την αποθήκευση, την επεξεργασία, την άλεση, την εκχύλιση.

Ο καταναλωτής πρέπει να μυηθεί στον καλό και ποιοτικό espresso και μόνος του, με το χάρισμα της γεύσης, θα βρει τις διαφορές μεταξύ των επιλογών που του προτείνονται. Κάτι που δεν μπορεί να γίνει σήμερα με τον κρύο καφέ της μόδας, "κάτω" από τον οποίο κρύβονται και επιβιώνουν όλοι αυτοί οι νέοι παντογνώστες του καφέ που λυμαίνονται την αγορά. Είναι πολύ εύκολο να λέω μεγάλα λόγια κρυμμένος ανάμεσα σε 10 παγάκια,4 κουταλιές ζάχαρη,100ml γάλα και μια φραπιέρα.

Τα espresso bars πρέπει να προτείνουν το απλό και αυτονόητο στους καταναλωτές. Την γυμνή αλήθεια που μπορεί να πει μόνο ένα απλό εσπρεσσάκι.

Τι είναι η κρέμα γάλακτος και ποια να διαλέξεις;

 

Μας ζήτησε αναγνώστης-συνεργάτης να πούμε τι είναι η κρέμα γάλακτος και πως να φτιάξει την φυτική κρέμα για FREDDO CAPPUCCINO που λανσάρει γνωστή -"νεόκοπη" αλυσίδα καφέ. Απλή ερώτηση; Όχι ακριβώς. Γιατί τελικά όταν πας να διαλέξεις κρέμα γάλακτος θα βρεις πολλές επιλογές. Η κλασσική αληθινή κρέμα γάλακτος είναι αυτό που λέει και το όνομα της: η κρέμα από το γάλα. Πριν γίνει η ομογενοποίηση του γάλακτος, μαζεύεται το λίπος και συγκεντρώνεται στην επιφάνεια του γάλακτος, και αυτό είναι η κρέμα γάλακτος. Στην αγορά βρίσκουμε συνήθως δύο τύπους, 35% και 15%. Αυτά λοιπόν τα προϊόντα έχουν σαν συστατικά κρέμα γάλακτος και καραγενάνη που είναι σταθεροποιητής. Τα τελευταία χρόνια έχουν παρουσιαστεί κρέμες γάλακτος σε μπουκαλάκια σε πιο υγρή μορφή, ωστόσο αυτά τα προϊόντα δεν είναι καθαρή κρέμα γάλακτος. Περιέχουν άμυλο, γαλακτοματοποιητές, μόνο και δι-γλυκερίδια λιπαρών οξέων και άλλα συστατικά για να αντέχει στη θερμοκρασία αλλά και για να μην κόβει. Υπάρχει και η φυτική κρέμα γάλακτος που είναι και η χειρότερη επιλογή αφού αποτελείται κυρίως από υδρογονωμένο φυτικό λίπος (πηγή τρανς λίπους)** και σόγια και... τη βρίσκεις στα ψυγεία δίπλα στη κανονική κρέμα γάλακτος-και όχι!! δεν είναι νηστίσιμη!!, ούτε διαίτης γιατί περιέχει πρωτεΐνη γάλακτος. Υπάρχει και η έτοιμη κρέμα σαντιγί η οποία περιέχει κρέμα γάλακτος αλλά και ζάχαρη, δεξτρόζη και άλλα συστατικά.

Συγκρίνετε τις παρακάτω τιμές λιπαρών και θερμίδων ανάμεσα σε μια κλασσική κρέμα 15% λιπαρών και σε μια φυτική.

 ΔΙΑΤΡΟΦΙΚΗ ΑΞΙΑ ΑΝΑ 100 ml.

Κρέμα Γάλακτος με 15% λιπαρά: Θερμίδες: 163, Υδατάνθρακες: 4 γρ., Πρωτεΐνη: 3 γρ., Λιπαρά: 15 γρ. (82% των θερμίδων προέρχεται από λιπαρά)*

Φυτική Κρέμα Γάλακτος: Θερμίδες: 294, Υδατάνθρακες: 12 γρ., Πρωτεΐνη: 0,7 γρ., Λιπαρά: 27 γρ. (82% των θερμίδων προέρχεται από λιπαρά)*

 *Τα ποσοστά που αναφέρονται στη συσκευασία έχουν να κάνουν με το ποσοστό λίπους με το βάρος, ωστόσο θερμιδικά το ποσοστό είναι μεγαλύτερο γιατί ανά γραμμάρια το λίπος έχει περισσότερες θερμίδες από τους υδατάνθρακες η τη πρωτεΐνη.

**Trans λιπαρά είναι η κοινή ονομασία για τα ακόρεστα λίπη.Σε αντίθεση με άλλα διαιτητικά λίπη, τα trans λιπαρά δεν είναι απαραίτητα, και δεν προωθούν την καλή υγεία. Η κατανάλωση τρανς λιπαρών αυξάνει τον κίνδυνο στεφανιαίας νόσου αυξάνοντας τα επίπεδα της «κακής» LDL χοληστερόλης και μειώνοντας τα επίπεδα της «καλής» χοληστερόλης HDL. Οι υγειονομικές αρχές σε όλο τον κόσμο συνιστούν η κατανάλωση trans λιπαρών να μειωθεί σε μικρές ποσότητες. Τα τρανς λιπαρά από μερικώς υδρογονωμένα έλαια είναι πιο επιβλαβή από φυσικά έλαια.

 

 

Πόσο επικίνδυνη είναι η φυτική κρέμα γάλακτος ;

 

Οι φυτικές κρέμες γάλακτος περιέχουν υδρογονωμένα λιπαρά τα οποία είναι τεχνητά λιπαρά που δημιουργούνται μετά από επεξεργασία φυτικών λιπαρών (όπως το φοινικέλαιο, ηλιέλαιο, καρυδέλαιο κτλ).

Τα υδρογονωμένα ή αλλιώς trans λιπαρά βρίσκονται στα περισσότερα συσκευασμένα τρόφιμα πχ μπισκότα, κέικ, ψωμί του τοστ κτλ.

Γιατί υπάρχουν τα trans λιπαρά;

Τα υδρογονωμένα λιπαρά (trans λιπαρά) είναι φυτικής προέλευσης και χρησιμοποιούνται στη βιομηχανία τροφίμων για να αντικαταστήσουν τα ζωικά λιπαρά που είναι πιο ακριβά.

Τι είναι τα trans λιπαρά;

Τα trans λιπαρά είναι φυτικά λιπαρά τα οποία έχουν υποστεί επεξεργασία σε υψηλές θερμοκρασίες ώστε να αποκτήσουν στερεά μορφή και υφή παρόμοια με του βούτυρου.

Άτομα υδρογόνου προστίθενται στα φυτικά λιπαρά. Η επεξεργασία αυτή ονομάζεται υδρογόνωση. Φανταστείτε τι θα συμβεί αν τηγανίσετε στο ίδιο λάδι για αρκετές φορές. Δεν αλλάζει η υφή του; Μοιάζει να «πήζει» και να γίνεται κάτι ανάμεσα σε ζελέ και βούτυρο. Κάπως έτσι φανταστείτε το λοιπόν!Η παραγωγή τους ξεκίνησε στις αρχές του 20ού αιώνα, αλλά αυξήθηκε ιδιαίτερα μετά το 1960, όπου πρωτοχρησιμοποιήθηκαν σαν υποκατάστατα ζωικών λιπών και του βουτύρου. Σήμερα έχει υπολογιστεί ότι το 4% του διαιτητικού λίπους στη δίαιτα ενός σύγχρονου Αμερικάνου και το 7% ενός Ολλανδού είναι από τρανς λιπαρά οξέα.

Είναι επικίνδυνα τα υδρογονωμένα λιπαρά;

Με μία λέξη: ΝΑΙ! Είναι επικίνδυνα και θα πρέπει να τα αποφεύγουμε! Τα υδρογονωμένα λιπαρά (trans) αυξάνουν κατά πολύ τον κίνδυνο καρδιαγγειακών παθήσεων. Έρευνες έχουν δείξει πως ακόμα και ελάχιστες ποσότητες trans λιπαρών στην διατροφή μας, αυξάνουν όσο κανένα άλλο τρόφιμο τον κίνδυνο για καρδιαγγειακά νοσήματα.Εχουν «κατηγορηθεί» μέσα από πολλές αξιόπιστες επιδημιολογικές έρευνες για την αύξηση των κρουσμάτων ισχαιμικής καρδιοπάθειας τις τελευταίες δεκαετίες.

Και δεν είναι μόνο αυτό! Οι έρευνες δείχνουν ότι τα trans λιπαρά αυξάνουν την κακή χοληστερίνη, ενώ παράλληλα μειώνουν την καλή χοληστερίνη.

Σε ποια τρόφιμα βρίσκονται τα trans λιπαρά;

Τα υδρογονωμένα λιπαρά δυστυχώς βρίσκονται σε πάρα πολλά τρόφιμα στα ράφια των σούπερ μάρκετ. Μία γρήγορη ανάγνωση στις ετικέτες τον προϊόντων θα σας σοκάρει. Από το πιο «αθώο», δήθεν υγιεινό μπισκότο, μέχρι και τα ψωμιά του τοστ, περιέχουν trans λιπαρά! 

Θα πρέπει να διαβάζετε ΠΑΝΤΑ και με μεγάλη προσοχή τις ετικέτες των τροφίμων που αγοράζετε. Έχω ανακαλύψει τροφές υπεράνω πάσης υποψίας να περιέχουν υδρογονωμένα λιπαρά. Μέχρι και σε ταχίνι με μέλι ή ταχίνι με κακάο υπάρχει! Μεγάλη προσοχή στις ετικέτες λοιπόν!
Τα trans λιπαρά μπορείτε να τα διαβάσετε ως: υδρογονωμένα φυτικά λιπαρά, μερικώς υδρογονωνομένα φυτικά λιπαρά, επεξεργασμένα φυτικά λιπαρά, μερικώς υδρογονωμένα πολυακόρεστα κτλ.

Σε μία πρόσφατη μεγάλη έρευνα, που δημοσιεύτηκε σε έγκυρο επιστημονικό περιοδικό, έγινε σύγκριση των επιπτώσεων της κατανάλωσης τρανς λιπαρών οξέων (από μπισκότα, κράκερς, γλυκά και τηγανητά φαγητά) και κορεσμένων λιπαρών οξέων (από κρέας, γαλακτοκομικά και βούτυρο).
Η έρευνα έδειξε ότι η κατανάλωση των τρανς επηρέασε πολύ δυσμενέστερα τόσο την αγγειακή λειτουργία όσο και το λόγο LDL / HDL. Αρα τα λίπη αυτά αυξάνουν περισσότερο την πιθανότητα εμφάνισης ισχαιμικής καρδιοπάθειας από ό,τι τα κορεσμένα λίπη που συνήθως προσέχουμε στη διατροφή μας και τους πίνακες με τα διατροφικά στοιχεία. Οπου βέβαια αυτά υπάρχουν.
Για το λόγο αυτό Διεθνείς Οργανισμοί Υγείας, όπως ο FDA, σε τελευταίες αναφορές τους ζητούν την αναγραφή της περιεκτικότητας των τυποποιημένων προϊόντων όχι μόνο σε συνολικό, κορεσμένο και ακόρεστο λίπος, αλλά και σε τρανς λιπαρά οξέα, ενώ συνιστούν τη σταδιακή αντικατάστασή τους από άλλα, λιγότερο βλαβερά λίπη.
Ηδη στην Ευρώπη κυκλοφορούν μαργαρίνες «trans free», οι οποίες είναι χαμηλές και σε κορεσμένα, περιορίζεται η χρήση υδρογονωμένων λιπών, ενώ όλο και περισσότεροι συνιστούν τη χρήση ελαιολάδου.
Σε μια εποχή γεμάτη από διατροφικούς κινδύνους και απειλές, ο περιορισμός των υδρογονωμένων (trans) λιπαρών οξέων είναι μία σύσταση για όλους μας, ώστε να προστατέψουμε όσο γίνεται κύριως την ομαλή λειτουργία της καρδιάς μας.

ΠΡΟΣΟΧΗ: Μην εμπιστεύεστε τρόφιμα που απλώς «δηλώνουν» ή νομίζετε οτι είναι υγιεινά. Μπορεί ένα ψωμί του τοστ ολικής αλέσεως ή ένας καφές με φυτική κρέμα γάλακτος να φαίνεται ως μία υγιεινή επιλογή, αν διαβάσετε τα συστατικά όμως, το πιο πιθανό είναι πως θα δείτε ότι περιέχουν trans λιπαρά. Γι’αυτό να διαβάζετε πάντα τα συστατικά.

 

 

Shopping Cart

Το καλάθι είναι άδειο

 

 

 

 

 

 

Ο παρόν ιστότοπος προκειμένου να παρέχει την καλύτερη δυνατή εμπειρία στους χρήστες χρησιμοποιεί "cookies". Επιλέγοντας ‘αποδοχή’ δίνετε τη συναίνεσή σας στη χρήση "cookies".